Veel gestelde vragen:

Hieronder vindt u een overzicht van de meestgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

* Bestellen
* Bezorgen
* Betalen
* Klachten
* Mijn klantgegevens

Bestellen

1. Hoe kan ik een product zoeken?
Binnen de webwinkel vindt u aan de bovenkant, in het midden de functionaliteit “Zoeken”. Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

2. Hoe kan ik een product bestellen?
Maak bij elk onderdeel uw keuze bij het meubel dat u graag wilt bestellen. B.v: wel of geen behandeling bij een meubel erbij bestellen?. Wilt u geen behandeling, klik dan op GEEN behandeling. Vervolgens, als u alle keuzes heeft gemaakt, klik dan op de knop onderaan ‘In winkelwagen’ vervolgens klikt u hierop en dan kunt u het meubel in het winkelwagentje plaatsen en de totaalprijs bekijken. Voor het geval dat: de bestelling is nog niet definitief, dit is pas een paar stappen verder. Dus u kunt altijd rustig kijken op welke totaalprijs u uitkomt in uw winkelwagentje.

Na deze stap volgt u de stappen die op het scherm worden gevraagd en vult u uw adres gegevens in en kunt u de bestelling bevestigen. Er wordt vervolgens een ordernummer aan de bestelling gekoppeld waarmee snel en eenvoudig informatie bij onze klantenservice informatie mee kan worden opgevraagd.

3. Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
Rechtsboven op de Homepage van uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen. Als u klikt op “Winkelwagen” gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

4. Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. U kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op het rode kruisje van desbetreffend arttikel te klikken.Het product wordt verwijderd uit de winkelwagen. U kunt het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom “Item”. Als u daarna op het groene icoon klikt, worden de juiste prijzen getoond.

7. Hoe kan ik me registreren op de website?
Iedereen kan klant worden bij de webwinkel. U kunt klant worden door bij uw bestelling een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

8. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling.

9. Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Wilt u een bestelling annuleren dan is dit mogelijk. Dit kan gedaan worden door te mailen naar: info@jd-steigerhout.nl
Zorg er wel voor dat u altijd het ordernummer van uw bestelling die u wilt annuleren doorgeeft. Het is niet mogelijk een bestelling te annuleren als het een bestelling/meubel is die speciaal voor u is gemaakt of wordt gemaakt, te denken valt aan een meubel die wij niet in de webshop van JD-Steigerhout verkopen en/of een meubel met afwijkende maten die niet staan vermeld in de webshop van JD-Steigerhout. Een speciale bestelling kan nog wel worden geannuleerd mits hier nog niet mee gestart is in de werkplaats van JD-Steigerhout.

Bezorgen

1. Wat zijn de levertijden?
Een product wordt geleverd binnen 1-2 weken, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met onze eigen bezorgservice.

2. Welke dag wordt mijn bestelling geleverd?
Leveranties door JD-Steigerhout; vinden doorgaans plaats op zaterdag,
dit in verband met een zo gering mogelijk productieverlies gedurende de rest van de week.
Wij bezorgen door heel Nederland (met uitzondering van de waddeneilanden)
Drie werkdagen van te voren krijgt u van ons gemaild op welke dag uw bestelling wordt geleverd.
Circa één uur van te voren wordt u door de chauffeur gebeld wanneer hij ongeveer op bestemming ter plaatse is..

Betalen

1. Hoe en wanneer moet ik betalen?
U hoeft bij JD-Steigerhout de bestelling pas 100% te betalen wanneer de bestelling wordt afgeleverd!
Bij JD-Steigerhout hoeft er dus niet vooraf een gedeelte aanbetaald te worden.
De betaling kunt u aan de chauffeur doen, U krijgt vervolgens een bewijs van betaling van de chauffeur overhandigd.
Daarom hoeft u bij JD-Steigerhout geen aanbetaling te doen?
Omdat wij ten eerste 100% achter ons product staan en ten tweede omdat wij het vertrouwen in onze klanten hebben die bij ons producten kopen.

Klachten

1. Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt per e-mail contact opnemen met de klantenservice.

Mijn klantgegevens

1. Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via “Mijn Account”, rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.

2. Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
U kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

3. Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Daarnaast kunt u zien welke producten u al eerder besteld heeft bij de webwinkel.

4. Is het noodzakelijk om me te registreren?
Ja, u kunt alleen een product kopen binnen de webwinkel als u zich registreert.

5. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?
U kunt uw wachtwoord opvragen via “Wachtwoord vergeten? onder in het loginscherm. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd,vervolgens wordt er een email naar u gestuurd ter verificatie. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

6. Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten, hoe kom ik hier achter?
U kunt uw gebruikersnaam opvragen via “Gebruikersnaam vergeten? onder in het loginscherm. Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd,vervolgens wordt er een email naar u gestuurd ter verificatie. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

7. Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?
Nee, dat is niet nodig. Via “Mijn account” kunt u heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in uw naam, e-mailadres of telefoonnummer. Via “Mijn account”, rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.